مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:352020-12-28سياسي

فارس من| تکرار یک دغدغه؛ این بار در شرق سمنان!


یک دغدغه قدیمی این بار در شرق استان سمنان تکرار می شود؛ کارخانه فروسیلیس که سمنانی ها حتی از نام آن نیز بیم دارند، قرار است مشابهی در دامغان داشته باشد.

- خبرگزاری فارس- مرتضی مزینانی: تجربه دغدغه آور تأسیس کارخانه فروسیلیس ایران در نزدیکی سمنان سال ها همراه مردم مرکز استان بوده است و شائبه هایی که مبنی بر سرطان زا بودن غبار یا فعالیت در این کارخانه سر زبان ها افتاده، هنوز پاسخ علمی و روشنی نیافته است.

فروسیلیس برای مردم سمنان کلمه خوشایندی نیست و حال قرار شده تا در دامغان هم کارخانه ای با همین رویه تأسیس شود؛ طرحی که هنوز نهایی نشده، با موج نگرانی اهالی ساکن در این شهر همراه بوده است.

این نگرانی ها تا آنجا ادامه پیدا کرده که شماری از مخاطبان خبرگزاری فارس چندی پیش با ورود به سامانه فارس من که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می کند، با سوژه جابه جایی محل احداث کارخانه فروسیلیس دامغان ، از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده بودند.

آنها عقیده دارند: بناست در شهرستان دامغان کارخانه فروسیلیس تأسیس شود؛ در آلاینده بودن صنعت فروسیلیس و غبار آن برای شهروندان شکی نیست و باید برای جابه جایی این کارخانه قبل از تأسیس اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تکرار یک دغدغه؛ این بار در شرق سمنان!

فارس من| تکرار یک دغدغه؛ این بار در شرق سمنان!